Samorządowy Lider Edukacji
Samorządowy Lider Edukacji

ZGŁOSZENIE 2017

Aby zgłosić gminę, powiat lub samorząd wojewódzki do Konkursu „Samorządowy Lider Edukacji", należy przesłać na adres biura Konkursu wypełnione zgłoszenie i ankietę certyfikacyjną - dostępne poniżej do pobrania w formacie WORD. Zgłoszenie należy przesłać zarówno drogą elektroniczną, jak i pocztą tradycyjną na adresy: ankieta@fundacja-edukacja.org.pl oraz Fundacja Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego, ul. Rodakowskiego 14/168, 41-219 Sosnowiec. Ankietę certyfikacyjną należy przesłać wyłącznie drogą elektroniczną na adres ankieta@fundacja-edukacja.org.pl. W przypadku drogi tradycyjnej (pocztowej) o przyjęciu zgłoszenia decyduje data stempla pocztowego, a nie data dostarczenia zgłoszenia do siedziby organizatora.

TERMIN PRZYJMOWANIA ZGŁOSZEŃ I ANKIET: 29 września 2017 roku.

Zgłoszenie i ankieta (2017) do pobrania - kliknij i pobierz w WORD


W razie pytań, zapraszamy do kontaktu:

tel. kom. +48 607-035-169
tel. +48 32 747-26-03
e-mail: prezes@fundacja-edukacja.org.pl
biuro@fundacja-edukacja.org.pl
Patronat medialny